diumenge, 3 d’abril del 2011

Llibres

Heu llegit mai un llibre de la Tribu de Camelot? Jo si.Va de aventures!!!

Un dia a l'hora de lectura del cole no me'n vaig recordar de portar un llibre de casa perquè el que em llegia abans me l' havia acabat. No hi va haver mes remei que agafar-ne un de l'escola, és per això que em vaig haver de llegir el de la Tribu de Camelot.

La història va de 6 o 7 nens i nenes que formaven un grup que es deia la Tribu de Camelot. Una nena del grup, que és diu Mireia, igual que jo, va trobar una moneda que li va ensenyar a la tribu, i la van volgué investigar: de quin any era, de qui era.

Quan he entrat a la historia m'ha encantat!!! Si,si, busqueu un llibre d'aventures i si trobeu aquest, el pispeu! D'acord? I altres llibres d'aventures també ,però aquest us el recomano perquè està molt bé.


1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo l'he llegit i es super divertit!

Clàudia